måndag, juli 2

Bingosidan



Hej. 

Jag vill passa på att tipsa om en bra onlinesida för spel på internet. Det är bingosidan.com, sidan har ett väldigt bra utbud på just bingo.

Erfarenheterna jag har av att spela bingo är inte större än att jag ett par gånger suttit i en bingohall och ett tiotal gånger så har jag spelat bingo-lotto. Dessa gånger har jag totalt vunnit cirka 500 kronor, och de flesta av gångerna har jag spelat i Falun. 

Bingosidan startades 2004, de har alltid dagsfärska tips, nyheter, speciella erbjudanden och kampanjer till deras kunder.

För något mer oerfarna kunder så har de en nybörjarguide så man kan få en större inblick i hur bingospelandet fungerar, väldigt bra. De har också ett bingoforum där man kan ställa frågor och diskutera med andra användare, vilket kan vara väldigt praktiskt och användbart!

Sidan är väldigt bra gjord och ger ett seriöst intryck.

Så vad väntar ni på? Klicka er in på Bingosidan.com och kom igång med ert bingospelande. Ni kommer inte bli besvikna!

0 kommentar(er):