tisdag, januari 6

Ett par rader från Isse...

Hej alla läsare. Tyvärr (eller hur ni ser på det) så har jag inte vart så aktiv me bloggandet. Men Adam och våra övriga åkare har skött de riktigt bra tycker jag. För min egen del så har jag precis klarat av ett pass me Adam. De blev lite löpintervaller i friidrottshallen. Riktigt kul att dunka på lite, trots att man fick skåda Adams ryggtavla för de mesta.

Hoppas på att kunna köra på lite nu framöver. De har vart en tid med mycket jobb, envisa förkyldningar mm. Men nu siktar jag som sagt att köra på lite vid sidan av det dagliga. Detta för att träning är det bästa som finns.

På söndag är det för övrigt Maserloppet som går av stapeln i Orsaskogarna. Kommer då att följa med Adam (vet inte de är några fler av teamets åkare som ska dit) för att langa dricka. Gissar då att långloppssuget kommer krypande. Vi får väl se framöver om det kanske blir nåt lopp för min egen del.

Ha´de bra allesammans o kör hårt!

// Per Israelsson

0 kommentar(er):