söndag, januari 11

Helgen

Heej!!
På fredag åker jag upp till Umeå för att fortsätta mina studier till idrottslärare.

Helgen har varit allt annat än lugn. jag har åkt långfärdskridskor, packat mycket av det som ska med upp till Umeå, tränat skidor och vart med Linda. Det är mycket som ska hinnas med nu innan jag åker upp på fredag. Sitter även och skriver på en hemtenta som jag känner det inte riktigt finns tid för. Men det är den det egentligen ska finnas tid för att jobba med.
Ja så, så är det. mycket att göra.

var upp på lugnet och testade ett par skidor som jag gillade idag. bra i blötföre. tränade även 25min A3 och kroppen hängde med riktigt bra idag.

iveckan blir det träning när det finns tid. har en hel del som sagt att göra. ska försöka ta reda på om jg får något tillstånd att ta med skidskyttebössan upp till Umeå så jag kan skjuta lite.

Härligt kört idag Adam =) vi får försöka köra något iveckan när det finns tid.

// Sebastian

0 kommentar(er):