onsdag, december 10

45' Skateintervaller!


Lugnet, ca 55 gånger bättre än Bergebo! ;)

Idag körde jag och Sebbe precis som jag skrev tidigare, nämligen skateintervaller. Vi körde följande intervallängd i min: 15, 8, 10, 7, 5 = 45 min. Vi hade cirka 25% av tiden i vila. Jag var innan passet och även under passet rätt seg och hade träningsvärk sen måndagens styrka. Det var väldigt jobbigt att åka idag dels med träningsvärken som gav stumma ben direkt men även för att det var så fruktansvärt tungfört! Men flåset och pumpen känns faktiskt helt okej! Tekniken idag var inte så bra heller då det enligt mitt tycke svåråkt. Men man ska inte vara alltför negativ, jag kör ju på hårt nu och det ska förhoppningsvis ge resultat i sinom tid, ingen brådska!


Imorgon så blir det ett lugnt klassiskt pass på 2-2,30 tim.


Sebbe.
Adam.

Som ni ser så har jag lagt upp "åsiktsknappar" så att ni får betygsätta varje inlägg! Använd dessa och börja KOMMENTERA!!

//ADAM!


P.S Kika in på våra egna bloggar med D.S

0 kommentar(er):