tisdag, december 2

Crosspass

Idag blev det 8 st hårda stavgångsintervaller med Lars-Åke Östlin (cykelhögskolan, elitidrottsprojektet-tränare) som coach. Deltagande blev Lars Bleckur, Peter, jag och Wass. Det blev 1.30 i backen för att sedan gå till bilen för ombyte och på med skejtutrustningen och det blev en timme skejt med 3 impulser för mig och wass det gick tungt i nysnön men man kunde känna hur stark man kommer bli av dessa sura intervaller. Men sista halvtimmen då wass cyklade hem så fick jag åka den med min far Hans-Olov som enligt uppgift brutit ett revben men hård som han är så kör han ändå ändå. Citat: "Den här gåbingon kan man väl köra iaf, inte ska jag vila nå två veckor eller"

Det var mitt pass idag!

/JONE

2 kommentar(er):

Anonym sa...

Hårda killar dom där från Transtrand!

Unknown sa...

Japp!