måndag, december 8

Explosiv styrka ver.2.2!

Min maskin börjar plocka marknadsandelar!


Nu har jag precis kört styrka, fyra set med fyra till sex repetitioner precis som rubriken visar. Jag kör inte så tunga vikter heller, men ändå så känner man ju av träningen efteråt. Man blir liksom trött i musklerna på ett helt annat sätt än andra pass. Vilket känns bra, då vet man ju att denna träning tar bra. Jag har heller inte tappat nåt i styrka sen jag körde sist för kanske tre veckor sedan. Segheten jag kände igår var också borta och hade ersatts utav träningslust. Imorgon tänker jag köra ett distanspass med ett antal impulser.


Jag har kollat lite på resultaten från Särna-Idre, grattis Lars Suther kul!! Det jag kan säga för min del är bara att jag ser fram emot att tävla, precis som i bruks-tävlingarna var det överraskande- blandade med väntade resultat...


På återhörande!

0 kommentar(er):