måndag, december 15

Tider runt milen!

Eftersom att Marcus Johansson förra året hade en lista på tider runt lugnetmilen mest för cyklisterna, så tänkte jag lägga upp en lista också. Man startar nere där spåret börjar (strax ovanför röda stugan, toaletterna) åker upp runt milen och går i mål där igen. Skriv en kommentar vad ni kört på så lägger jag upp tiden. Jag lägger upp den under kategorin: "Tider", så ni kan bara trycka på högra spalten under just tider!

1. Adam Steen, klassiskt, 31.59
2.?

5 kommentar(er):

Anonym sa...

Bra initiativ Adam!! jag får till att köra någon gång i veckan!! = )

Unknown sa...

ja, skriv lite du med, och häng med på tröningen nu i veckan utan att fega ur!

Anonym sa...

haa ja men ja klart jag ska träna. igår vilade jag var det fel på det ? jag har haft ganska fullt upp med annat därför har jag inte hunnit! ska göra maxtest på torsdag.

Unknown sa...

okej

Unknown sa...

okej, nej du får inte vara rärr för att träna hårt bara. kolla programmet jag skrev för denna vecka om du kan vara med på nåt pass?