lördag, december 20

Skidor

Hej alla bloggläsare. Idag har jag anlänt till Falun och kört ett kortpass på Lugnet i 60 min. Tog med bröderna upp och körde 30 min lugnt och 30 min i pulszon 3-4. Det var 5 cm sugande blötsnö i spåren vilket gjorde att det gick riktigt tungt, men det var skönt att få köra ur kroppen lite.
Imorgon blir det klassisk distans 120 min på förmiddagen sen blir det ett styrkepass på eftermiddagen.

Igår körde jag och Carl ett hårt styrkepass som gick riktigt bra. Jag körde 6x4 rep den här gången och det känns redan att man blivit lite starkare på vissa övningar. jag känner fortfarande att jag behöver stärka bålen så att jag inte faller ihop för mycket på knäböjen.
Efter passet styrde Calle ihop en grabbkväll och bjöd oss på risgrynsgröt. 15 portioner hade han lagat, vilket lätt slank ner i 7 hungriga grabbars magar.


Det var allt för idag! tja /Anders
Bifogar lite bilder från gårdagens styrkepass:


Studsen i marklyft =)

Knäböj

0 kommentar(er):