söndag, december 7

Vilodag!

Hallloo!!!
Idag kan jag knappt hosta för jag har sån träningsvärk. haha. men fredag-lördag var jag på Sunne spa där jag var med på alla diverse aktiviteter. Igår körde jag ett boxningspass som gjorde mer träningsvärk än jag någonsin kunde tro. Därför tar jag mig en behövlig vilodag idag. Har endå fullt upp med att följa alla skid och skidskyttetävlingar.

Vad händer i teamet då? något aktuellt som dykt upp? Försöka fixa någon sponsor och några gemensamma träning.

//Sebastian

3 kommentar(er):

Unknown sa...

okej! :) ja som du ser så händer inget alls här i teamet tyvärr, om inte du eller jag skriver, vilket jag tycker är dåligt!

Anonym sa...

Jo men du och jag är aktiva!! dom kommer igång snart! Skönt me vila idag =) eller huuuuur!!

Unknown sa...

Japp det tror jag med!