onsdag, december 31

Gott Nytt År!

Tjenare.

Idag har jag kört 90 min klassisk åkning runt milen på Lugnet. Kändes helt ok efter sjukan men jag var lite sliten på slutet. Jag hade med mig Johan Lindgren på passet och han låg på bra upp för backarna så jag låg i pulszon 2-4 under passet.
Det har varit riktig kanonvinter i Falun hittills med sol och bitande kyla så det var perfekta spår!
Nu ska jag vila lite sen blir det en hockeymatch med grabbarna nere vid skolans is.

Igår var jag ute på en härlig skridskotur på morgonen sen körde jag roddmaskin VT på eftermiddagen. Tog mig till styrkehallen på Active Stay Hotell i Borlänge. En mysig lokal med nya fräscha C2:or. Kommer att ta mig dit och köra lite styrka och mer C2 innan jag sticker tillbaka till Uppsala.

Hade fint! Hej!

0 kommentar(er):