måndag, december 15

VT

Idag har jag suttit i tentasalen drygt 4 timmar och skrivit massa kemiska formler. Efter den persen drog jag mig mot stallet och dunkade på med ett roddpass i 60 min. Gick riktigt bra faktist, rodden alltså. Tentan gick rätt bra den med hoppas jag klara den. Tillbaka till rodden: 30 min 20 takt, 30 min 24 takt med en kort drickapaus var 15:e min. Tyckte att jag höll i tekniken bra hela passet trots att jag kände mig lite sliten efter skrivningen.

Imorgon ska jag köra styrka 90 min och spinning. Var ett tag sen jag spann nu.. (spinna spann spunnit, jag spinner =) ) men det ska nog gå fint.
Det är som sagt tentavecka nu men från och med fredag så har jag 1 mån jullov! Ska bli grymt skönt att kunna koppla av och koncentrera sig enbart på träningen. Det kommer att bli mycket mängdträning i form av skidåkning, där jag även kommer att klämma in 3-4 pass rodd och styrka i veckan.

Nu ska jag snart sova, imorgon börjar pluggandet inför mattetentan =)

hej så länge!

/Anders

0 kommentar(er):