söndag, december 28

Back on Track

Hallå igen.

Känt mig piggare i kroppen idag efter att ha varit krasslig ett par dagar.
Började därför dagen med en fin skridskotur på Runns is! Riktigt härligt väder med perfekt is när man kom ut lite på sjön. Eftersom isen frös för bara några dagar sedan var det med försiktighet vi gick fram i början. Till vår stora glädje är det redan över 10-15 cm is på de flesta ställen och kylan ska hålla i sig.

På eftermiddagen drog jag upp till Lugnet och körde lite lugnt skate i 50 min. kändes helt ok. Får börja om förra veckans inledande distanspass och sikta på intervallpass i slutet av nästa vecka i stället.

Imorgon blir det klassisk distans och på tisdag tänkte jag slänga in ett tungt styrkepass tillsammans med ett skidpass.

Annars har jag hängt på Främby de senaste dagarna och slipat skridskor för fullt. Börjar bli rätt bra på det nu, så det är bara att lämna in era grillor för slipning!

På återläsande!
/Anders

0 kommentar(er):