måndag, december 1

Presentation - Teamets Allt i allo


Mitt namn är Per Israelsson, är 23 år och bosatt i Falun. Jag har fått äran att bli en del av Falun XC Ski Team. Jag är med grabbarna och tränar så ofta jag hinner vid sidan av mitt dagliga yrke. Jag kommer även att vara teamets "allt i allo", sköta det administartiva i form av sponsorkontakter, resultatpublicering mm mm.

Här kommer lite korta fakta om mig:
Födelsedatum: 85-09-02
Födelseort: Falun
Längd: 185cm
Vikt: 82kg
Gör helst: Social verksamhet, träna med Falun XC grabbarna så mycket jag hinner
Lyssnar på: Allätare
Ser på: Blir väl nån film då och då
Dricker: Ja
Äter: Älgkött!
Sover helst: I min säng
Ser fram emot: En "riktig" vinter med några fina skidpass
Vad jag tycker om Falun XC Ski Team: Bra möjligheter för grabbarna att utvecklas och skapa en vi känsla! Ensam är faktiskt inte alltid stark!
Falun XC Ski Team om mig: Rolig kille, som är bra att ha till det mesta!

0 kommentar(er):