tisdag, december 9

Crosspass


Sebben och Suther!

På dagens träning så fick jag den stora äran att köra med Lars "Idre-Särna-kungen" Suther! Jag han och wass körde skate i 1,45 tim, vi brände också av fem impulser där jag tyvärr inte kände att tekniken stämde riktigt. Men det kommer snart! Efter skaten var det dags att snöra på sig löparskorna för att springa en sväng, Jag, Wass och Stella körde 45 minuter runt om i lugnets kanonfina terräng, där vi kunde konstatera att det var väldigt bra med snö. Inte nog med att det var bra snötillgång på spåren och att det även var minus 3,3 grader så gick det tre snökanoner på stadion! KUL!

Nu ska jag till mamma för lite mat och sen får pappa valla upp ett par klassiska skidor åt mig med! Vi höres sen!

"Säbb-rock" och Johanna!

Jag i "disciplinsbytet"!

0 kommentar(er):