tisdag, december 2

Åkarpresentation Anders Backéus



Jag bor och pluggar i Uppsala. Har, sedan jag flyttat hit, börjat med rodd. Min satsning ligger numer både på skidor, framför allt Vasaloppet, och på rodd. Här kommer lite fakta om mig:

Klubb: Falun-Borlänge SK
Födelsedatum: 87-07-01
Födelseort: Falun
Längd: 195 cm
Vikt: 92 kg
Meriter: 7:a USM, 135 Vasaloppet
Gör helst: Tränar, äter, sover =).
Lyssnar på: Min tränare.
Ser på: Just nu, Family guy och Las Vegas.
Dricker: Vatten och Mjölk
Äter: Mycket.
Sover helst: I min säng.
Ser fram emot: Vinter i Falun!
Vad jag tycker om Falun XC Ski Team: Inspirerande och kul att man har ett gött gäng runt sig.
Falun XC Ski Team om mig: Det måste ju vara något grymt positivt eftersom jag får vara med i teamet!
Kontakta mig: anders.backeus@hotmail.com , 073-768 22 76

0 kommentar(er):